Zarządzanie
obiektami handlowymi.

Kompleksowa obsługa obiektów
Kompleksowa obsługa handlowa

Zarządca nieruchomości handlowych

Gwarantujemy inwestorom oraz najemcom pewność kompleksowej obsługi na najwyższym poziomie. 

Co to oznacza w praktyce?

Gwarantujemy sprawdzone know-how, które oznacza spokój, płynne funkcjonowanie obiektu handlowego oraz wymierne korzyści finansowe.

+35 lat doświadczenia

Nasze doświadczenie i sprawdzone know-how przekłada się na skuteczną realizację konkretnych celów biznesowych. Tym samym gwarantujemy inwestorom wymierne korzyści oraz pełną satysfakcję z partnerskiej współpracy.

P.A. NOVA Management Sp. z o.o. została założona w 2012 roku jako spółka celowa firmy P.A. NOVA SA

0
Lat doświadczenia
0
Autorskich projektów deweloperskich
+ 0
Zrealizowanych Inwestycji
+ 0
Nagród
i wyróżnień

Pełna oferta

Property
Management

Przygotujemy dla Ciebie szczegółowe raporty, zajmiemy się awariami i będziemy monitorować wszelkie zmiany w przepisach dotyczących Twojego obiektu.

Facility
Management

W ramach przetargu wybierzemy najlepsze oferty na usługi podwykonawców, będziemy negocjować warunki umów z dostawcami oraz zapewnimy rzetelną kontrolę.

Ponadto wzorowo poprowadzimy książki obiektu oraz będziemy regularnie przeprowadzać inspekcje nieruchomości. Zajmiemy się także naprawą bieżących usterek oraz zadbamy o zabezpieczenie
i archiwizację dokumentacji.

Leasing
Management

Gwarantujemy doskonałą komunikację i bieżący kontakt z Najemcami w kwestiach zobowiązań wynikających z umów najmu i regulaminu obiektu.

Ponadto będziemy odpowiedzialnie reprezentować Właściciela na spotkaniach
z Najemcami oraz wykonawcami usług.

Księgowanie
i finanse

Przejmiemy obowiązki związane z przygotowaniem, realizacją i kontrolą budżetów na podstawie wcześniej wykonanych analiz, wystawianiem faktur za czynsze i wszelkie koszty eksploatacyjne. Zajmiemy się także rozliczeniami z tytułu zużycia mediów, podatków oraz opłat związanych
z nieruchomością.

Przygotujemy przejrzyste raporty finansowe i zajmiemy się prowadzeniem dokumentacji księgowej oraz ksiąg rachunkowych – wg standardów obowiązujących Właściciela.

Komercjalizacja

Kompleksowo przygotujemy nieruchomość do procesu wynajmu, pozyskamy Najemców i samodzielnie wynegocjujemy/renegocjujemy warunki umów najmu, reprezentując interesy Właściciela.

Marketing
i Komunikacja

Stworzymy strategię i plan skutecznych działań marketingowych ATL, BTL oraz SEO w ramach konkretnego budżetu.

Zapewnimy także nadzór nad produkcją i dystrybucją materiałów poligraficznych, zajmiemy się działaniami
w zakresie Public Relations oraz nawiążemy współpracę
i będziemy koordynować działanie zewnętrznych agencji.

Dlaczego warto nam zaufać?

Pakiet konkretnych argumentów
Dlaczego warto nam zaufać?

Stabilna pozycja

Fundamentem naszej działalności jest ponad 35 lat doświadczenia, a od 2007 nasza firma jest spółką giełdową.

panova-zespól
Dlaczego warto nam zaufać?

Interdyscyplinarna
kadra

Nasz zespół współtworzą doświadczeni managerowie i specjaliści wspierani przez sprawdzonych podwykonawców.

Dlaczego warto nam zaufać?

Wiedza i autorskie know-how

Wypracowaliśmy i wdrożyliśmy rozwiązania, dzięki którym skutecznie optymalizujemy procesy zarządcze.

Galeria Sanowa // Przemyśl
Dlaczego warto nam zaufać?

Optymalizacja
kosztów

Zapewniamy najlepsze rozwiązania technologiczne
i materiałowe w ramach konkretnego budżetu.

Dlaczego warto nam zaufać?

Solidne
partnerstwo

Nasi Klienci i Partnerzy cenią nas za wiarygodność i zaangażowanie we wszystkich aspektach współpracy.

Dlaczego warto nam zaufać?

Odpowiedzialność

Zapewniamy płynność w funkcjonowaniu obiektów oraz skutecznie osiągamy konkretne cele.

Park handlowy // Kamienna Góra

Kompleksowa obsługa
obiektów

Porozmawiajmy o wspólnym projekcie

Zapraszamy
do współpracy